søndag den 2. juni 2013

Anbefaling: wattpad.com

Min første anbefaling går ud til www.wattpad.com.

Wattpad er en hjemmeside for upubliseret forfattere, og der er tusindvis af bøger der inde i alle forskellige genere og der er bestemt noget for en hver smag. Lige nu har jeg omkring 60 bøger i mit bibliotek på hjemmesiden som jeg gerne vil have læst - jeg elsker at læse! 

På plussiden for wattpad er at man bliver bedre til engelsk, at de har en app så man både kan læse på computeren, tableten og telefonen. Der er noget for en hver smag, og det er virkelig en tidsrøver. 

På minussiden er der egentlig kun en ting (som jeg kan komme på) ALT er på engelsk, så hvis man ikke kan engelsk er det nok ikke en hjemmeside/app for dig. 

http://www.wattpad.com/home

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)