fredag den 7. juni 2013

Ny pakke fra Fashiongirl.dk

Hej alle sammen!


Jeg har lige fået den første af 3 (eller 4) pakker hjem, og jeg er bare så glad! Jeg har aldrig rigtig været den store sætte-håret-op pige, men nu hvor mit hår endelig er blevet rigtig langt, og solen står højt udenfor fandt jeg mig selv sidde inde på www.fashiongirl.dk og bestille ting til håret. Og det bedste af det hele, det blev under 100 kr, INKL porto! 



Pakkens indhold: 

Hår donut, brun, 7cm i diameter 3 cm i tykkelsen/højden. Kan også fåes hhv. i blond og sort og i 4 9 og 12 cm. Kan købes her 

Topsy tail, en lille og en stor, Pris: 15 kr, kan købes her eller i sæt med kammen og the magic bun her til 19 kr sat ned fra 39 kr.
Kam, Velegnet til hair extensions, Pris 29 kr, kan købes her eller i sættet med Topsy tail og magic bun til 19 kr sat ned fra 39, her

Magic bun, kan fåes i blond, rød, brun og sort. Pris 25 kr, kan købes her eller i sættet med Topsy tail og kammen til 19 kr sat ned fra 39 kr her


What dosn't kill you makes you stronger 
- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)