lørdag den 13. juli 2013

Mine to prinsesser.

Hej alle sammen.

Nu har bloggen efterhånden været oppe i et stykke tid, og jeg synes jeg vil præsentere jer for 2 piger, der er en stor del af mit liv. 
Først er der min dejlige huskat Mini. Mini er 5 år gammel, men opfører sig stadig som en killing, hun er sjov, fræk og elsker at drille. Jeg har haft hende siden hun var 12 uger gammel, og jeg glæder mig til at bruge de næste maaaaaaaaaange år sammen med hende. Mini og jeg har en speciel for historie og derfor er og bliver hun mit hjertebarn, mit barn med pels på. Min kærlighed til hende kan ikke beskrives med ord, og jeg kan sige 100% uden at lyve, at hvis Mini ikke var i mit liv, så havde jeg ikke været her mere. Vi har gået igennem tykt og tyndt sammen, og hun er lyspunktet i mit liv.


Så er der min kanin, der indtil videre hedder Frk. Himmelblå fordi jeg ikke har fundet et navn der passer til hende. Jeg fik hende i tirsdags 8 uger gammel, og hun er simpelthen så sød. Hun er en blå dvægvædder, og skal når hun er renlig rende frit sammen med min kat. Jeg kender hende ikke særlig godt endnu, men to ting ved jeg, hun er super kælen, og en bølle af rang! 

Det var mine to banditter. Har du dyr, hvis ja, hvilke? hvis nej, ønsker du dig dør, hvis ja, hvilke?

Mette

2 kommentarer:

  1. Århhhh <3 Jeg har min lille Nala pige <3

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde(:

    Jeg har 3 fantastiske dyr.
    2 katte Simba og Nala.
    og en lille hund Fox.
    Mine 3 dyr er som mine børn, og de betyder alt for mig<3

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)