lørdag den 31. august 2013

Foto på lærred

Mandag aften før jeg skulle i seng, var jeg inde og tjekke min mail, og måtte lige knibe selv i armen, for at tjekke om det jeg nu læste også var sandt. Jeg havde fået en fantastisk e-mail fra Anne Cathrine, om at jeg var den heldige vinder af hendes Give Away, et valgfrit foto på lærred til en værdi af 500 kr! 



Tirsdag morgen gik jeg ind på deres hjemmeside, og så at SUMOpix, som firmaet der laver billederne hedder, ligger i Århus, da jeg havde været i bad og var klar til at gå kørte vi der ud, og blev mødt af en super sød fyr ved navn Benny.

Benny tog udfordringen op, om at lave mit billede fra 1991 (i ikke særlig god kvalitet) om til et pænt og nogenlunde tydeligt billede på et 60x40 lærred. 

Efter at have taget billeder af mit billede og lagt det ind på computeren, gik den store redigering i gang, da billedet er fra 1991 kan det jo selvfølgelig ikke blive 100% perfekt, men jeg synes også det er sødt at man kan se at det er et gammelt billede (udover den lille meget charmerende Mette på 23 måneder - høhø) Efter at have diskuteret frem og tilbage og prøvet de forskellige kontraster blev vi enige om farverne og ordren blev lavet. 

Her er resultatet. Billedet hænger nu over min seng, hvor mine to engle passer på Mini og jeg. :)


 

For et billede på 60x40 skulle jeg kun give 339 kr, og har derfor stadig en lille slat tilbage på mit gavekort, som klart skal bruges, men jeg skal live finde ud af på hvad! 

Jeg synes at deres priser er fantastiske, og kvaliteten på deres billeder er i top, de er super venlige og klar på at hjælpe dig så godt de kan. Jeg havde før kontaktet et andet firma som ikke ville give sig i kast med at lave billedet af min mormor, mor og jeg om til lærred fordi det var så gammel, men SUMOpix og Benny tog udfordringen op, og jeg er super glad for resultatet. Så STOR tak til dig Benny, du kommer helt klart til at se mig igen!

- Mette

2 kommentarer:

  1. Det er klaret super godt :-) Dejligt du fik muligheden for at skabe dit eget personlige billede, det fortjener du om nogen, helt sikkert!

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)