tirsdag den 27. august 2013

PhotoPearls

Jeg har længe været rigtig interesseret i at lave billeder i perler, især fordi jeg har en veninde der har lavet rigtig mange billeder, og de bliver bare super fine. Men jeg har aldrig fået gjort noget ved det, så døde min mor og pengene har været små, men i går fik jeg 400 kr tilbage fra stofa, og jeg pengene skulle selvfølgelig bruges på et start sæt til PhotoPearls. 

I et start sæt er der: En CD med programmet til at omdanne billeder på computeren, en brugsanvisning, En kæmpe plastik beholder med alle 30 forskellige farver, 4 perleplader og klister til at sætte på billederne.

Jeg startede i går på et billede af Mini, og blev for en time siden færdig med den første plade, det tager en del tid at lave, men det er faktisk rigtig hyggeligt og en god måde at stresse af på. Jeg er desværre ved at løbe tør for sorte og lyserøde perler, så jeg ved allerede hvad nogle af mine penge på fredag skal bruges på! 

Kender i til PhotoPearls? Har i prøvet det? Vil i gerne prøve det?  

- Mette

(Husk min give away med øreringe fra den lilla appelsin her, slutter på fredag, og min give away med blandet godt fra mit makeup skab her)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare en fed hobby!! Kunne virkelig overvejes :-) Koster det så 400 kroner, eller?

    Glæder mig til at se det færdige resultat. Man kan ihvertfald sagtens se at det ender med at være mini :-D

    Knus Mia <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja start sættet koster 400 kr, og så koster en ½ liters flaske med perler 39 kr stk. :)

      Slet
  2. Uh, det lavede jeg for nogle år siden.. Det er en meeeeget dyr hobby :D
    Jeg var dog ret vild med det, især da det fik mig i en hel anden verden, da det ikke krævede så meget af én. Så var der jo selvfølgelig at det var svært at gå fra en halvfærdig plade pga. kat og kæreste, eller når man kom til at sætte klisteret forkert på.. 7 - 9 - 13.

    Nu brodere jeg i stedet, og bruger engang imellem stadig programmet fra photopearls til når jeg laver egne billeder. Minder mig om at jeg faktisk er på vej ind for at brodere juletræstæppe nu. :)

    Sød blog du har dig.

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)