onsdag den 11. september 2013

Ultimativ luksus frisør forkælelses besøg!

Som i kan gætte ud fra indlæggets navn har jeg i dag været til frisør, og fået den helt store luksus omgang.

Jeg har det sidste halve års tid gået og sukket efter at komme til frisør, men er aldrig kommet afsted, fordi enten manglede jeg pengene, eller så havde jeg ikke tid, og jeg var nu egentlig også rigtig glad for mit laaaaange hår. Men nu skulle det være! 

Jeg har ikke været til en ordentlig dansk frisør i 2½ år, og de sidste to gange jeg er blevet klippet var i Tyrkiet, sidste gang for et år siden, så jeg vidste godt at mit hår trængte. Jeg sad det meste af aftenen i går og kiggede rundt på div. frisører her i Århus' hjemmesider, og blev ved med at vende tilbage til frisøren i Veri Centret. Jeg havde besluttet mig for at mit hår skulle have en ordentlig tur den her gang, men jeg var godt nok lidt utilfreds med deres priser. 

(billedet er lånt fra Veri centrets hjemmeside) 

Jeg fik bestilt en tid til 12:30 i dag, og var både spændt og nervøs for hvad der skulle til at ske. Men jeg kommer ind og bliver mødt af en super sød frisør ved navn Carina, som tager rigtig godt i mod mig, og vi snakker frem og tilbage om mit hår og bliver enige om hvad der skal ske. 

En halv time senere og en del hår og ca 15 cm i længden senere kom jeg endelig over til hårvasken, blev sat i en stol med både fodstøtte og massage, imens jeg sad og nød stolen nussede Carina om mit hår, jeg elsker simpelthen når en frisør kan vaske hår! Men det var ikke engang det bedste, da hun havde vasket mit hår fik jeg en ekstra fugt givende kur i mit hår, og imens den trak ind gav hun mig hovedbundsmassage, jeg var virkelig i himlen! Og lige præcis på det tidspunkt blev jeg 110% overbevist om at den her luksus behandling af mit hår var det hele værd! 

Efter kuren klippede hun mit hår færdigt, og glattede det med et ghd glattejern (min første oplevelse med et ghd glattejern) og selvom jeg synes at mit hår er kort nu (gør man ikke altid det når man har været til frisør) så er jeg super glad for mit valg om frisør og behandling, og både mit hår og jeg selv er meget glad igen! 

Hele denne fantastiske oplevelse kostede 605 kr, og det ville jeg bestemt gerne give igen! 

Og så lige et spørgsmål til jer kære læsere: Ville i anbefale et ghd glattejern? Jeg har overvejet at skifte mit eget ud med et ghd, men jeg ved ikke om det er pengene værd.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)