fredag den 22. november 2013

17 nye Appeal4 lakker



Hej alle sammen

For 10 min siden fik jeg en mail om at der er kommet 17!! Nye fantastiske smukke Appeal4 lakker. 

Christmas/Winter '13 kollektionen der indeholder 7 smukke lakke

christmas.jpg
Hele kollektionen kan købes HER


2. Special Edition er til fordel for Nordjysk Dyreredning, du støtter med 20 kr, for hver køb af en af farverne.



Sidst, men ikke mindst, er der kommet 7 nye farver i deres basis kollektion

 

Hvis du køber dine Appeal4 lakke på www.luxbeauty.dk får du 3 lakke for 200 kr, og en ekstra lak med - GRATIS! 


Skal du have nogle af disse nye fine lakke? Hvis ja, hvilke? 

- Mette
http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life
(dette indlæg er IKKE sponsoreret)

1 kommentar:

  1. De er så smukke :) Jeg har lige fået nogen med posten i dag. Men der er enkelte fra den nye basis kollektion jeg især godt kunne tænke mig <3 Fedt indlæg :D

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)