mandag den 11. november 2013

Vinderen af Aussie lækkerier er fundet

Jeg er endelig tilbage, og er glad for at de fleste af jer ikke har forladt mig. :)

Som lovet ville jeg finde vinderen af Aussie konkurrencen når mit internet kom tilbage, og det er det nu! 

Jeg vil gerne sige tusind tak til alle jer der deltog, jeg har aldrig nogensinde haft så stor opbakning om en konkurrence før -TAK! Jeg håber i vil følge min blog og jeg i fremtiden.

Og nu til den heldige vinder. 

Alle navnene blev skrevet ned på papir, smidt i en krukke og så trak jeg en vinder, navnet der blev trukket er:

Patricia Belsø

Stort tillykke - hvis du sender mig en mail med din adresse, så kommer disse lækkerier hjem til dig. :)

- Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life
 

2 kommentarer:

  1. Yaaaaay! Jeg vinder ellers aldrig noget, så hvor perfekt er det lige at det er lækre Aussi jeg vinder!!
    Taaak - jeg sender dig straks en mail!
    Og jeg bliver selvfølgelig ved med at følge dig! :)

    SvarSlet
  2. Hej mette du har vundet en give away hos mig
    www.rregnbuemig.blogspot.dk
    alivedesign konkurrencen!

    vi kunne evt skrives ved på mail regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)