fredag den 27. december 2013

Besøg af den bedste

Hej alle sammen

Bloggen er lidt stille lige pt. da der er sket så meget den sidste uge, og det har påvirket mig så meget både fysisk og psykisk at jeg lige har brug for et par dage for at koble af, men jeg lover at der indenfor et par dage vil komme et indlæg med billederne af gaden i Hinnerup. :) 

Jeg håber i alle sammen har haft en god jul og fået nogle fantastiske gaver, hvis i vil, må i meget gerne fortælle hvad i har fået. 
Juleaften var for mig rigtig svær at komme igennem, og jeg græd en del, men dem jeg holdte jul med var rigtig søde og tog super godt hensyn til mig, og jeg tror ikke det kunne være gået meget bedre, trods alt. 

I dag har min bedste veninde været på besøg i et par timer. Hun bor desværre til dagligt i Slagelse, så det er ikke så tit vi ses, men hendes morfar bor lidt udenfor Århus, og så ville hun lige kigge forbi nu de alligevel var her ovre. 

Vi er altid ganske normale :) haha

- Mette

Nu spørger jeg rigtig pænt, tror I at vi kunne komme op på 100 følgere på bloglovin før d. 1 januar 2014? der mangler kun 5. 


1 kommentar:

  1. Følger dig i forvejen på bloglovin.. :P

    Ser ud til at i har hygget jer.. Det er bare det bedste ved veninde man ikke ser så tit.. Altså at man bare kan være sig selv og tossede, når man så endelig ses..

    Glædelig Bag-Jul herfra.. <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)