mandag den 2. juni 2014

Bloggen fylder et år!

I dag er det præcis et år siden jeg oprettede bloggen. 

Jeg må indrømme at intet omkring den her blog blev som jeg havde regnet med. I starten havde jeg regnet med at det ville blive en skønheds og anbefalingsblog, i dag er den endt ud med at være alt andet, nærmere en personlig dagbog. 

Der er sket rigtig meget det sidste år, og jeg er taknemlig for jer der er blevet, trods personlige indlæg, og mange pauser på op til flere uger. Senest de sidste 3 uger, bla. pga. stress, manglende internet og så fyldte min bedste veninde 25 år i fredags. 

Jeg håber at i dejlige mennesker vil blive ved med at følge mig det næste år, der vil i løbet af de næste par uger, komme op til flere give aways her på bloggen, og jeg håber at nu hvor tingene omkring min flytning osv, er ved at falde på plads, at jeg kan komme til at blogge mere. 

Jeg kan se at jeg har mistet en del følgere de sidste par uger, og det gør mig selvfølgelig ked af det, så hvis der er noget I synes mangler på bloggen, må i meget gerne skrive det. I kan både sende kommentarer som jer selv, og som anonym.


2 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggens 1 års fødselsdag(:

    Hvis jeg skulle nævne en ting, jeg gerne ville se mere af, så er det flere indlæg om din smukke kat(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er lige lidt bagud, men kigger stort set altid med.. ;)
    Tillykke med bloggen, synes det er dejligt at du har valgt den personlige blog istedet for..

    Knus <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)