fredag den 22. maj 2015

Kæreste status, Koncert og sygdom.

Sidste gang jeg skrev på bloggen er lidt over 2 uger siden. Kæresten og jeg havde lige besluttet os for, at vi ikke skulle flytte sammen lige nu, men have noget tid hver for sig. Vi havde begge en mærkelig følelse omkring den beslutning, og følte lidt at vi gav op. Nu er der som sagt gået lidt over 2 uger, og i dag er jeg enormt glad, for den beslutning vi tog. Vi har sat tempoet ned, og tager det bare stille og roligt, og sørger for at pleje vores forhold. Vi har fået mange af vores gemte følelser tilbage, og kan både grine og hygge sammen igen. Jeg er stadigvæk nervøs for at skulle bo alene, når jeg på et tidspunkt skal væk her fra, men mit forhold er reddet, og det er det der betyder mest, det andet må jeg tage som det kommer. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer og støttende ord, de har betydet rigtig meget for mig. 

(nårh ja, jeg fik forresten klippet pandehår i starten af april.. Jeg kan ikke rigtig vænne mig til det. Vi er begge to små syge på billedet, men det er ret godt alligevel. <3) 

Tirsdag d. 12. maj tog jeg til København for at mødes med min bedste veninde. Kæresten havde været lidt syg i weekenden, og jeg var begyndt at føle mig lidt skidtmas, men jeg ville ikke gå glip af den her koncert! Efter at have spist sen frokost på Dalle Valle tog vi ud til forum, hvor koncerten blev holdt. Jeg har aldrig været til store koncerter, før den sidste år med One Direction, men jeg bliver simpelthen nødt til at gøre det noget mere. Endnu engang var det en af de fedste oplevelser i mit liv, og jeg skal helt klart se dem live en anden gang! Ikke særlig mange kender til 5 Seconds Of Summer (i hvert tilfælde ikke dem jeg snakker med) men hold nu kæft en fed energi de drenge fik sat i gang! I LOOOOVE IT 


Onsdag vågnede jeg dog op ved Gerd, og havde det mindre godt. Hun tog op for at handle og så hev vi dynerne ind på sofaen, og så film resten af dagen. Da jeg vågnede torsdag var det blevet endnu værre, og efter en diskussion frem og tilbage med både Gerd, som også var begyndt at føle sig lidt sløj, og kæresten, besluttede vi os for at jeg skulle hjem. Togturen hjem var ligeså lang som et ondt år, jeg snøftede, nøs og havde det bare dårligt. Fredag var jeg helt færdig. Jeg havde feber, svedte frøs og lå i sengen og troede jeg skulle dø. Fredag begyndte jeg også at få propper i ørerne der nægtede at gå væk. Jeg har været syg og snottet den sidste uge, og er blevet mere og mere døv på højre øre. Jeg har simpelthen haft det så dårligt, og haft så ondt, derfor er bloggen ikke blevet opdateret noget før. 

Nå men jeg vågnede så op i dag, med så ondt i øret, at det føltes som migræne I øret. Min læge havde selvfølgelig lige præcis lukket, og jeg måtte vente 4 stive timer på at kunne få fat på lægevagten. Vi var dog forholdsvis heldige, da vi var nogle af de første der ringede, og vi sad og ventede i under en time, på at komme til, og det selvom der kun var en læge. Diagnosen blev en hævet trommehinde, og betændelse i øret, så nu har jeg fået nogle øredråber, og håber meget snart de hjælper, da det er pænt irriterende ikke at kunne høre noget! (Undskyld karma, jeg skal nok prøve på at lade være med at blive irriteret på halv døve mennesker, der siger hvad? næsten gang man siger noget. Nu ved jeg hvor træls det er, ikk at kunne høre!) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)