tirsdag den 25. juni 2013

Godter fra elf

Hej alle sammen.

Jeg ved at dette indlæg er noget forsinket, men jeg vil vise jer hvad jeg købte på e.l.f

Jeg fik disse 3 neglelakke

farverne er hhv: 
Pasion Pink: Jeg elsker den her farve, og jeg ved at det vil blive en af mine farvorit neglelakke! 
Royal Purple: Igen så elsker jeg farven og vil komme til at bruge den rigtig meget.
Flirty Fuchsia: Jeg er super skuffet over den her farve, den ligner overhovedet ikke den på billedet på e.l.fs hjemmeside, farven er mere orange end lyserød i virkeligheden og er slet ikke mig. Jeg har givet den til en veninde da jeg aldrig selv vil bruge den.

Alle 3 neglelakke (og flere flotte farver) er købt her til 2,50 pund pr stk.
Min generelle erfaring med neglelakke fra elf er at de er super nemme at fordele pænt og farverne holer længe, selv uden topcoat (sådan en har jeg ikke fået anskaffet mig endnu) og de tørrer også lidt hurtigere end gosh's neglelakke.


en lip gloss, en all around cover stick og en concealer
Jeg har desværre ikke fået testet nogle af dem her endnu, så jeg kan ikke give jer et review men.
Lipglossen kan fåes her til 3,75 pund.
All around stick kan fåes her til 1,50 pund
Conceleren kan fåes her til 2,50 pund



og sidst men ikke mindst make-up fjerner i klude og lotion klude til ansigtet 
Lotion Wipes kan fåes her til 3,75 pund.
Makeup Remover Cleansing Cloths kan fåes her til 3,75 pund.

Der er 21 klude i begge, og man kan med fordel klippe dem midt over så der er 42, jeg synes personligt at en halv klud er nok, men det er smag og behag.
Jeg synes Lotion Wipes dufter SKØNT, og kan mærke effekten af dem med det samme, jeg vil klart anbefalde dem.
Jeg er også stor fan af makeup remover kludene da man også kan bruge dem til øjenmakeup uden at det svier eller man bliver blind i et halvt minuts tid. 
Jeg synes begge dele er alle pengene (små penge) værd og bestiller flere hjem næste gang jeg handler hos E.L.F

Har du købt noget hos E.L.F hvis ja hvad? er det noget du vil anbefale? ris og ros?

Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)