tirsdag den 25. juni 2013

Stemmer fra en anden verden

Hej alle sammen.


Jeg har mere eller mindre altid været overtroisk, og har siden min mor døde overvejet at kontakte et medium for at få svar på nogle af mine spørgsmål om hvorfor hun gjorde det. 

I går sad jeg så og kiggede rundt på div. blogge og fandt et indlæg om en bog af Marion Dampier Jeans (undskyld jeg ikke kan huske dit navn, hvis du ser det her må du gerne smide en kommentar så jeg kan kreditere dig) bogen hedder Stemmer fra en anden verden, og jeg besluttede mig for at smutte ned på biblioteket for at finde den i dag.

Jeg er ikke rigtig startet på bogen endnu, men se hvad kapitel 3 hedder.
Jeg er meget overtroisk, og ja jeg tror faktisk på at det et eller andet sted er min mor der har fået mig til at låne bogen.  

Er i overtroiske? Har i læst bogen? Fortæl mig om jeres oplevelser. :)

Mette




3 kommentarer:

  1. Det er bare helt iorden, at du ikke kan huske mit navn. Men jeg hedder Heidi(:
    Når du engang har læst bogen, ville det være rigtig fedt at læse et indlæg med din mening om bogen(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige netop dig jeg tænkte på :) jeg skal nok huske at nævne dig når jeg laver review. :)

      Slet
  2. Tror på ånder.. Og har læst begge Marions bøger! Der er noget stof til efter tanke :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)