torsdag den 27. juni 2013

Jeg er lidt stille..

Hej alle sammen.

Lige et hurtigt update her fra. Jeg er ikke så aktiv på blokken lige pt. da jeg har nogle rigtig dårlige dage hvor jeg savner min mor enormt meget, hun skal bisættes på lørdag, så det er ved at komme lidt for tæt på. 

Jeg har lige lidt praktisk info:
Jeg har en give away på vej, og den vil komme på bloggen når jeg har 5 eller flere følgere på bloglovin (tryk på bloglovin i menuen og du kommer direkte ind på min side) Jeg lover jer, det er guf jeg har fået fat i. 
I må også meget gerne like min facebook side da jeg nogle gange kan være nemmere at komme i kontakt med igennem der. Det gøres på samme måde som med bloglovin, tryk på linket i menuen og du kommer ind på min facebook side. 

Jeg håber i alle sammen har det godt.

Mette.

1 kommentar:

  1. Jeg følger dig nu på Bloglovin' :-)
    Glæder mig til en lækker giveaway ;-)

    fashionbombnow.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)