tirsdag den 2. juli 2013

Blog Udfording DAG 2!

Hej alle sammen.

Så er vi nået til dag 2 i blog udfordringen og i dag er emnet:
5-10 fakta om dig som ingen/meget få ved

  1.  Jeg elsker at læse og bruger faktisk en del tid på det.
  2.  Jeg tegner værre end en i 0. klasse. 
  3.  Mit første dyr var en kat der hed Trine
  4.  Jeg har min egen bamse fra build a bear. 
  5.  Jeg har gået på 3 forskellige folkeskoler
  6.  Jeg gik 7. klasse om pga. mobning
  7.  Jeg tror på at der er mere imellem himmel og jord end hvad man kan se, og at min mor og mormor kommer og besøger mig.
  8.  Jeg er vild med One Direction 
  9.  Da jeg var 15 lavede 2 af mine veninder og jeg selv hul i vores ører DUM IDE!
  10.  Jeg drømmer om at adoptere et barn fra Afrika

Nogle kommentarer, spørgsmål, andet? Følg mig gerne på facebook og bloglovin, jeg har en lækker give away på vej! :)

Mette

1 kommentar:

  1. Mobning er bare det værste!!!

    Kig gerne forbi med ris eller ros :)
    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)