onsdag den 14. august 2013

2 måneder uden min mor

I dag er det to måneder siden min mor forlod mig, og derfor var vi i dag ude og besøge gravstedet og sætte nogle blomster. 

Min mors gravsted er desværre ikke så pænt som jeg kunne ønske mig, men jeg har bare 1000 ting at tænke på lige nu, og ingen penge, så der er desværre ikke meget at gøre med.

I søndags var min mors tidligere kollega og jeg ude og finde en midlertidig gravsten til gravstedet, og jeg venter bare på at hendes datter kommer hjem, så hun kan skrive på stenen og vi kan få den på plads. Men her er hvordan det ser ud indtil videre. :) 



2 kommentarer:

  1. Det er så trist at miste og jeg håber du snart finder ro i din sorg. Det er flot at du lægger billede ud her på bloggen og "lufter" dine følelser. At man ikke har ret mange penge er ikke ensbetydende med at det man gør - ikke er godt nok - for det ER godt nok - du gør jo alt hvad du kan. R.I.P. til din mor
    kærligst og et kram til dig - du kan sikkert godt bruge det
    June

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din rigtig søde kommentar June, den trak godt nok en tåre eller to. <3

      Slet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)