tirsdag den 13. august 2013

Flotte og billige armbånd!

Hej alle sammen.

For noget tid siden lavede Mia en guide til billige armbånd på EBAY, og jeg faldte for et par stykker af dem. 

Jeg købte 3 armbånd, men desværre er det ene af dem gået i stykker, til gengæld er jeg nu ejer af to super flotte armbånd, som kostede næsten ingenting! 


Mit love armbånd kan købes her og koster kun ca 17 danske kroner. 
Det er super flot i virkeligheden og har en lang kæde ved låsen så både folk med tykke og tynde håndled kan passe det, og det elsker jeg ved det her armbånd! 

Og det andet armbånd jeg har købt kan købes her til ca. 8 kr. Billedet yder slet ikke armbåndet retfærdighed, det er super smukt og er også et armbånd man kan justere i størrelsen. 

Vil i gerne have at jeg laver guides til billge armbånd/smykker fra EBAY? Giv din mening til kende i kommentarerne. :)

- Mette


2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle smukke armbånd(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi, jeg bliver så glad når jeg ser en kommentar fra dig :D

      Slet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)