tirsdag den 24. september 2013

Tirsdags hygge!

Jeg er alene hjemme her til aften, og da jeg kom ned efter at have været ovenpå og ordne vasketøj kommer jeg ned i stuen hvor Birgit havde tændt starinlys og lavet en slikskål og købt en cola til mig. Iiih hvor er hun altså sød! :-) 

Nu sidder jeg og hygger med en bog af Roisin Meaney, som hedder en bid af lykken, i starten var jeg lidt skæptisk overfor den, men efter jeg fik startet på den har jeg slet ikke kunne ligge den fra mig. Den er så god og fangende! 



Om lidt kommer der luksusfælden og bagefter kommer der et special afsnit af De Unge Mødre om Line Sofie der gerne vil skifte køn til Esben - det glæder jeg mig til at se.

Hvad skal i se i TV  i aften? har i nogle bøger i vil anbefale? 

- Mette


1 kommentar:

  1. Lyder som en dejlig aften :-) jeg skal også bare slappe af med en god bog!

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)