onsdag den 25. september 2013

Gæste indlæg: Billige gave idéer ♡

Hej med jer! Mette spurgte om jeg ikke havde lyst til at lave et gæste indlæg på hendes blog, og det ville jeg selvfølgelig gerne. Jeg vil gerne vise jer idéer til billige gave muligheder som stadig er lækkert og interessant, hvis I mangler idéer til jeres mor, søster eller veninde.

En god gave idé, synes jeg kunne være en lille kurv, med en masse lækkert makeup eller selvforkælelse. Men det kan hurtigt løbe op i mange penge, og hvis man ikke har det, hvad så? Jo, så kan du smutte ind på MUA Makeup Academy hvor de sælger en masse billigt makeup, men som er i virkelig god kvalitet. Jeg har lavet en collage med eksempler på, hvad man kunne købe til søster, veninde eller mor.

Foundation 9 kroner - Neglelakker 9 kroner - Blush 9 kroner - Læbestift 9 kroner - Falske øjenvipper 9 kroner - Mascara 13 kroner - Læbepomade 9 kroner - Concealer 13 kroner - Øjenskygge palette 36 kroner - Læbepleje med farve 27 kroner

Her har du samlet den lækreste selvforkælelses kurv til under 150 kroner. Du giver en god gave, og du er ikke ruineret. Lyder det ikke godt? Jeg har selv en hel masse fra MUA, og der er endnu ikke noget af det der har skuffet mig. Især neglelakkerne, øjenskygge paletten og de chokolade-mint-duftende power pouts er blandt mine favoritter. Ufatteligt at billigt makeup kan være så godt. Måske du endda selv skulle klikke noget hjem til egen skuffe? Fragten til Danmark er hellere ikke så høj, og de kører endda tit med 50% og gratis fragt, det kan man holde øje med, ved at tilmelde sig deres nyhedsbrev. Jeg er fan - Kan man fornemme det? Kender du MUA makeup? Hvad synes du om det? Kunne du overveje dette som en gave idé til en du holder af? 

Hvis I har lyst, kan I kigge forbi min blog: Blog about Mia, hvor jeg skriver om skønhed, makeup, bolig & indretning. Håber I kunne lide mit indlæg og er blevet inspireret.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)