søndag den 8. december 2013

En hurtig opdatering

Hej alle sammen.

Lige en hurtig opdatering her fra.

I konkurrence indlæget om nail art bogen står der at vinderen ville blive fundet i dag søndag, men jeg havde glemt at vi havde julefrokost, og nu hvor gæsterne er taget hjem har i til i morgen, mandag d. 9. december kl 20, til at deltage i konkurrencen og måske vinde den super flotte Nail art bog!

Og så vil jeg også sige 10000 tak for alle jeres søde kommentarer og støttende ord om mit unmasked indlæg, det betyder rigtig meget for mig at i støtter mig og bliver ved med at følge bloggen, af hjertet tak, i er guld værd!

Jeg håber i alle sammen har haft en god weekend, og en god 2. søndag i advendt. 

Lots of love
Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)