mandag den 9. december 2013

Vinderne af Nail art konkurrencen er:

Som jeg skrev her inde i går aftes ville i få en dag mere til at deltage i konkurrencen om Nail art bogen, men nu er jeg klar og har fundet vinderen!

Der er flere af jer der har sendt nogle rigtig super flotte manier til mig, og det har været super svært at vælge vinderen, så derfor vil der være 2 vindere. 

Katrine Mørk har med denne smukke og julede mani vundet Nail art bogen, stort tillykke! 



Den anden vinder er Louise Friis, du får frit valg mellem 1 OPI eller Essie neglelak fra www.billigvoks.dk. Louise vandt med dette billede: 


Når i ser dette indlæg må i meget gerne sende mig en mail med jeres adresse, så er der snart et par gaver på vej til jer. 

- Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life
 


1 kommentar:

  1. Hold da op, hvor er de begge to godt lavet(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)