torsdag den 12. december 2013

Julemarked i Ridehuset

Jeg var i går en tur i ridehuset her i Århus, hvor der hvert år bliver holdt julemarked. Jeg har aldrig været der inde, så jeg var super spændt, og det levede 110% op til mine forventninger - selvom der dog godt kunne være flere juleting ... Meeen nu er det ikke juleting jeg mangler mest af, så jeg var godt tilfreds, og kom hjem med en masse super flotte ting! 



 

Billede 1: Sort/hvid katte håndlavet glasfigurer. Billede 2: Blå/sort rød/sort og sort katte håndlavet glasfigurer
Billede 3: Magneter med citater. Billede 4: Billede med citat.

 

Billede 5: hjemmetlavet stearinlys, passer til fyrfads lysestage. Billede 6: Håndlavet glasøreringe.

Hvad synes I om mine nye køb? 

- Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life

3 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine køb(:
    Jeg er vild med kattene og magnetterne(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Så fine ting <3 Men du er en værre én! Du kan ikke styre dig shoppe-gen :b

    SvarSlet
  3. De der katte er da bare for søde. Godt købt! :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)