tirsdag den 3. december 2013

Konkurrence: Smyksak øreringe

I anledning af bloggens 6 måneders fødselsdag har jeg købt nogle super lækre øreringe hjem fra Smyksak, og nu kan én af jer være den heldige vinder af 2 par kreoler.


Vinderen vil blive fundet søndag d. 15. november!

For at deltage skal du:
  • Følge bloggen på bloglovin eller facebook
  • Være bosat i Danmark
  • Skrive en kommentar med dit navn og e-mail
 
Du må også meget gerne følge bloggen via GFC, men det er IKKE et krav.
Har du husket at deltage i min anden konkurrence om en Nail art bog? 

- Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life


7 kommentarer:

  1. mmm<3 Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :) jeg vil gerne deltage...!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  3. Camilla B
    92camilla@gmail.com

    //camillajb.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne :)
    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage
    Ømvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    Ps har også en lækker give away på min blog

    SvarSlet
  6. Jeg følger dig på bloglovin :-)

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  7. ihhh det kan jeg bestemt godt bruge!!
    jeg er med og håber sååå meget på at vinde!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)