mandag den 2. december 2013

A little bit like christmas.

Hej alle sammen!

Jeg har brugt det meste af aftenen på at lege med designet på bloggen, og fik samtidig lavet en meget julet header, jeg håber i kan lide det! I må meget gerne give ris/ros :) 

Tiden er fløjet afsted, og jeg når derfor ikke at lægge den nye konkurrence op i dag, men jeg lover at den kommer i morgen. :) 

I lørdags var jeg ude i Plantorama og kigge, og vil lige dele nogle af de billeder jeg tog der ude med jer. De havde lavet en masse flotte juletræer, med forskelligt pynt, og også et med dyrelegetøj det var så sødt! 



 


 

 Er i kommet i julehumør? :) Hvad synes i om bloggens nye design og header? 

- Mette


http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)