mandag den 2. december 2013

Spørgsmål og svar



For små to uger siden skrev jeg et indlæg om at i kunne sende alle de spørgsmål i ville, og så ville jeg svare på dem. Med vilje har jeg ventet over weekenden da jeg ikke synes at der var særlig stor interesse, men nu svarer jeg på dem der er kommet alligevel!

Hvis du har flere spørgsmål, eller andet du gerne vil vide så smid en kommentar under indlægget.




Q: Hvilket indlæg på din blog har fået flest besøg og hvilket indlæg er du selv mest glad for?? 

 A: Min Aussie konkurrence er helt sikkert den der har fået flest besøg. Jeg ved ikke hvilket indlæg jeg selv er gladest for, da jeg er meget selvkritisk og har svært ved at se når jeg gør tingene godt nok.


Q: Hvor ser du dig selv om 10 år?  

A: Hvis jeg selv kunne bestemme håber jeg da at jeg er blevet så rask at jeg har fået en uddannelse, et fast arbejde, og gerne en skøn mand og nogle fantastiske børn.


Q: Hvad er dine drømme indenfor uddannelse?
 

A: Hvis jeg havde pengene til det ville jeg rigtig gerne være stylist, men jeg satser på det sikre og håber på at tage en HG eller HF en dag.

Q:Vil du gerne have børn? - Hvor mange?

 A: Ja jeg vil rigtig gerne have børn - mindst 2 :)


Q: Ryger du? 

A: Nej jeg ryger ikke, jeg prøvede det et par gange som teenager for at provokere min mor, men det er aldrig blevet til en fast vane - heldigvis.


Q: Yndlings slik?

A: Uh det er svært. Marabou mælke chokolade, ferrero roche, vingummi bamser, vingummi ferskner, alm franske kartofler.


Q: Yndlings mad?

A: Hmm, her op til jul er det helt klart and med kartofler og sovs. :) ellers elsker jeg stærk mad.


Q: Yndlings neglelak OG farve?

A: OPI Kiss Me on my Tulips, 
bruger helt klart mest lyserøde og pink farver på mine negle.


Q: Yndlings parfume?

A: Marc Jacobs - Eau So Fresh og Armani - Diamond


Q: Yndlings farve?

A: Baby lyserød


Q: Favorit film/serier?

A: Jeg ser ikke så mange film lige pt. da min afspiller ligger i boxit, og hende jeg bor hos ikke har en dvd. Til gengæld ser jeg rigtig mange serier.  
Pretty Little Liars ligger højt på listen og jeg GLÆDER mig til de nye afsnit kommer til januar. 
Gossip Girl er også et hit, og min nyeste "obsession" er Drop Dead Diva. Jeg troede den ville være død kedelige, men den har fanget mig, og er lige gået i gang med 3. sæson.


Q: 5 yndlings blogge/bloggere?

A: Mia, Mie, Heidi, Nanna & Anja


Q: Hvilke 5 mandlige kendte er flotte?

A: Er du ude på at få mig til at nævne One direction? :p 
Well. Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles, Ian Harding, Tyler Blackburn & Jeronimo. (Sorry jeg blev altså nød til at vælge 6 :p)


Q: Hvilke 5 kvindelige kendte er flotte?

A: Claudia Rex, Ashley Beson, Shay Mitchell, Mette Blomsterberg & Eleanor Calder.

 
Q: Hus - lejlighed - rækkehus?

A: Rigtig godt spørgsmål! Jeg ved det faktisk ikke, jeg føler mig ikke 100% tryg ved jorden, så lige pt. må det være lejlighed.


Q: Hårfarve?

A: Da jeg startede med at farve hår var jeg blond, så det må være mit gæt. 


Q: Øjenfarve?

A: Blå/Gråish 


Q: Sneakers, støvler, ballerina, sandaler eller stiletter?

A: Om sommeren render jeg altid rundt i ballerinaer, lige pt elsker jeg mine sneakers rigtig meget, men glæder mig også til at bruge mine bamsestøvler. Ville rigtig gerne kunne gå pænt i stilletter.



 

Q: Yndlings the/kaffe?
A: Kakao! Jeg bryder mig ikke om kaffe, og synes the smager af opvaskevand.

Tak fordi i læste med! Hold øje med bloggen, der vil senere i dag komme en ny konkurrence i anledning af bloggens 6 måneders fødselsdag! 

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)