fredag den 17. januar 2014

Jeg drømmer mig væk i tankeløse tanker.

Kender i det at man er inde i en dårlig periode, at man føler sig ensom og trist, men egentlig ikke ved 100% hvorfor?

Sådan har jeg haft det mere eller mindre den sidste uge, men her de sidste to dage er det blevet værre. Der skal ingenting til at jeg begynder at græde, sover det halve af dagen væk og bruger resten af dagen på at spille div spil og læse, så jeg slipper for mine tanker.

Jeg ved at mange tænker at jeg er en stærk pige, og at jeg klarer mig super godt, men nogle gange kan ensomheden inhente selv de stærkeste personer og få dem til at bryde sammen. Selv stærke personer har brug for et kærligt klap på skulderen, et kram eller kærlighed.

Jeg håber i forstår at jeg har brug for nogle af dele mine følelser med, og at det derfor desværre kommer til at gå udover jer engang imellem, men nu ved i hvorfor jeg har været så stille.

- Mette med Mads Langer på repeat. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)