onsdag den 15. januar 2014

Jeg lever stadig.

Hej alle sammen. 

Lige en hurtigt opdatering her fra, jeg lever stadig, men har haft en sindssyg start på 2014, der startede ud med søvn problemer gik over i smerter en masse træning som gav flere smerter, og så en computer der gik død i weekenden. Den klarer sig dog efter en formatering, men det betyder at jeg har mistet ALT jeg havde på computeren og derfor ikke kan lave de indlæg jeg havde planlagt. Jeg har dog nogle andre ideer som jeg håber kommer op inden ugen er omme. Jeg har brugt i dag og skal bruge i morgen på at få alle mine programmer osv ind på computeren igen. 

Til sidst vil jeg gerne vide hvilket anti virus program i bruger? Gode råd modtages med kyshånd! 

<3 Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)