mandag den 6. januar 2014

Random Fact #1

Bloggen er meget stille lige pt da jeg har utrolig travlt, jeg håber dog at kunne få et par indlæg ud i løbet af denne uge. 

1. Jeg har altid snakket dårligt om iPhones, men nu er jeg selv ejer af en iPhone 5, og det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft. 2. Jeg er efternøler med hhv 12 år op til min storebror og 16 år op til min storesøster. 3. Jeg HADER at have korte negle. 4. Jeg elsker citater og ved er vil komme op til flere i min egen lejlighed. 5. Min døgnrytme er en joke. Har siden nytår ikke sovet før kl 3, og står sjældent op før kl 11. 6. Hver d. 1. siger jeg til mig selv at jeg skal spare på pengene, det er ikke gået særlig godt indtil videre. 7. Jeg har et temprament der siger spar 10, men har lært at styre det. 8.  Jeg kan ikke forestille mig nogensinde at leve uden dyr igen, især ikke kat. 9. Jeg kan ikke sove i lyst sengetøj. 10. Jeg er alt for usikker på mig selv, og går alt for meget op i hvad andre folk tænker om mig.

Hvad synes i om denne slags indlæg? Love it? Hate it? Vil i se flere af dem?

- Mette

http://www.bloglovin.com/blog/8642789/its-all-about-me-and-my-life

3 kommentarer:

  1. Sjove facts :-)

    Kig meget gerne forbi
    hvidbrunette.blogspot.dk

    knus
    Celina

    SvarSlet
  2. Jeg elsker sådan indlæg, så jeg synes, du skal lave mange flere af den slags(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det er sjovt at læse random facts, så ja - Flere af dem ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)