tirsdag den 11. marts 2014

Oral-B børstehoveder

Jeg har i et stykke tid været buzzador og har nu været med i min første kampange. Når man er buzzador deltager man i forskellige kampanger, hvor man skal teste og anmelde nogle forskellige produkter, samtidig med at at man skal buzze om tingene, dvs. sprede ordet til andre mennesker. Man får ikke penge for at være buzzador. 


I min første kampange har jeg fået lov til at teste 3 forskellige tandbørste hoveder, der virker til alle Oral-B tandbørster, dog foruden Pulsonic. Jeg modtog pakken en lille uge for sent da jeg var på Sjælland, men har i de sidste 3 uger testet produkterne. 

I pakken var der 3 forskellige børstehoveder og en Oral-B tandpasta. De forskellige tandbørstehoveder er: 

Oral-B Floss Action: For rengøring i dybden mellem tænderne.

Oral-B 3D White: Fjerner misfarvninger på tandoverfladen.

Oral-B TriZone: For renere tænder og sundere tandkød.

Tandpastaen er Oral-B Pro Expert

Jeg har siden jeg fik tingene til testning brugt tandpastaen hver dag, i starten skulle jeg vænne mig til smagen som jeg synes er rimelig stærk, men nu ligger jeg ikke mærke til det mere. 

Den første 1½ uge bruge jeg Oral-B Flos Action. Jeg har altid haft problemer med at komme ind imellem tænderne, så det var selvfølgelig det første børstehoved jeg prøvede og jeg er så positivt overrasket som man kan blive, selv min tandlæge kunne se en forskel fra før og efter jeg startede med at bruge det, jeg er ikke i tvivl om at det vil blive et af de børstehoveder jeg vil købe igen i fremtiden. 

Efter det har jeg prøvet 3D White. Jeg havde aldrig troet at et børstehoved ville kunne gøre at ens tænder blev pænere og hvidere, så jeg var lidt skeptisk da jeg gik i gang, men det virker! Jeg synes mine tænder er blevet en del pænere, og selv folk der ikke ser mig så tit har kommenteret på det. Endnu et børstehoved jeg sagtens kunne fine på at købe igen.

Kender i til de forskellige børster hoveder? har i en farvorit? 

indlægget er sponsoreret på den måde, at jeg som buzzador har fået tilsendt produkterne til anmeldelse, men det skrevne og meningerne er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)