søndag den 13. april 2014

This is the start of something new - Uge 15

Hvis du også brød ud i sang da du læste indlægs tilten så smid lige en kommentar, hehe :p


Det her har været en crazy uge! 

Udover at have brugt det meste af ugen på at fortsætte min halsbetændelse.

Onsdag fik jeg så et opkald fra kommunen, de havde et ledigt værelse til mig, og jeg ville blive kontaktet indenfor et par dage så jeg kunne komme ud og se stedet. Hun nåede kun lige at lægge på, før at der blev ringet, om at jeg var blevet tilbudt en plads og om jeg havde tid til at komme ud og se stedet fredag. Så fredag så jeg det sted hvor jeg skal bruge det næste års tid af mit liv. 
Mine føler omkring det hele er meget blandet lige pt. Men jeg håber at det hele ændre sig, når jeg får mine egne ting der ud og kommer på plads. Værelset var mindre end jeg regnede med, men jeg gør mit bedste for at få det til at virke. Heldigvis er Birgit rigtig kreativ, og hjælper hellere end gerne. 

Vi har brugt det meste af weekenden på at shoppe og kigge både i IKEA og Jysk, så jeg har en ide om hvad jeg gerne vil have, hvad tingene koster osv. I morgen skal vi ud og kigge på maling og gardiner, før vi tager ud i box it og rydder ud/op i mine ting, så jeg kun får de ting med som jeg har brug for. 

Det vil også betyde at der nok de næste par uger vil være meget stille på bloggen, jeg har fået lov til at lave en glidende overgang, så jeg ikke bare flytter fra den ene dag til den anden, men der er nok at se til. Jeg vil dog prøve at opdatere jer dejlige læsere engang imellem. 

Der udover har jeg også været på hospitalet, til snak/undersøgelse omkring mine blodprøver ang. hormoner. Lægen var super lækker, og da han var ude for at snakke med en anden, fik Birgit og jeg rigtig savlet igennem over ham. Det hele endte ud i at jeg skal til scanning engang i juni, for at se om jeg har en knude i/ved hjernen (intet ondartet) og så tager vi den derfra. 
Da vi skulle til at gå, sagde han at næste gang jeg blev kaldt ind, ville det ikke være ham, men en anden, ældre læge jeg ville komme ind til. Birgit fik fyret kommentaren "Det tror jeg sq Mette er ked af at høre" Og så et højt lårklaskende grin - som kun Birgit kan gøre det - til følge. Hold kæft hvor var det pinligt, og hvem der var mest rød i hovedet af lægen og jeg det vides ikke! 

Hvordan har jeres uge været? 

<3 Mette

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg kunne ikke lade hver med at grine til sidst i indlægget om den kommentar, Birgit gav til lægens udtalelse(:
    Men jeg er ked af at høre, hvis det er en knude, du har ved/i hjernen:(

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)