tirsdag den 6. maj 2014

Guess Who's Back!

ENDELIG er jeg tilbage! 

Som jeg fortalte jer for efterhånden 3 uger siden, fik jeg pludselig besked om, at der var en,indflytningsklar lejlighed til mig. De sidste 3 uger er så blevet brugt på rengøring, flytning, møbel samling, oprydning, udpakning osv. Nu er jeg næsten på plads! 





Jeg sov her ude for første gang i fredags, hvor jeg også spiste her ude, de andre beboer holdte fest, jeg blev inviteret med, drukket halvfuld og budt rigtig godt velkommen! Alle her er bare super imødekommende og venlige.

Der vil komme indlæg om indflytning osv. Jeg ville bare hurtigt tjekke ind og sige HEJ, jeg er tilbage på nettet igen! Jeg håber i har savnet mig, ligeså meget som jeg har savnet jer :) 

BTW: Jeg har en give away i gang som slutter torsdag d. 15. maj kl 12.

<3 Mette

1 kommentar:

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)