fredag den 24. oktober 2014

Hverdags glimt #1

Kæresten er ligeså stille begyndt at starte op på arbejde igen, og har bl.a været på arbejde i dag. Da jeg vågnede i morges havde jeg mega hovedpine, og puttede mig derfor ned under dynen igen. Som jeg havde regnet med kom kæresten da også ind til mig ved 14'tiden og vækkede mig, ved at komme ind og putte under dynen. Der findes ikke mange bedre måder at blive vækket på. 

MEN efter en have puttet i en halvtimestid står jeg op, klokken er trods alt mange og jeg er sulten. Da jeg kommer ind igen, efter at have været på badeværelset ligger kæresten og fylder i halvdelen af sengen, spaden (ikke ondt ment ;)) er fandme faldet i søvn! Og ikke nok med det, så har han den sidste halvanden time trukket så store fisk i land, at det halve ville være mere end nok. 

"Du er så sød, når du sover"
-Skal vi ikke lige lade den stå lidt? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)