fredag den 28. marts 2014

Når folk redder ens morgen

Vi har det meste af ugen haft håndværkere, fordi vi skulle have nye vinduer, døre og vindueskarme, plus at der skulle isoleres bedre. De fleste morgner er jeg vågnet kl 7:10 ved den dejlige lyd af en boremaskine, vinkelsliper eller en hammer, der dundre af sted (Seriøst hvordan kan det være tilladt at arbejde så tidligt? *gab* 



Det startede onsdag morgen, hvor jeg vågnede 3 kvarter før alarmen ringede - på min første skoledag, jeg var IKKE glad. I går kom dem der skiftede vinduer her ind, de var sure og man følte egentlig bare man var i vejen. Men i går eftermiddags kom isoløren og ham der laver vindueskarme så, han blev ikke færdig og sluttede af med "Vi ses i morgen kl 7:10!" Jeg vågnede lidt i syv, to dynen under armen og hoppede ned på sofaen. *AAAAH* jeg lå og puttede men kunne ikke rigtig falde i søvn. 

Kl lidt over 8 tænder den ene af mændene for radioen HØJT, heldigvis var det god musik, så jeg kunne da godt lige leve med det ... Da det bedste hele den her uge skete. En fuldvoksen mand, tæt bygget og med skæg, står og SKRÅLER med på Pink! Jeg var lige ved at falde ned af sofaen af grin, hold kæft hvor blev det bare lige 10 gange sjovere at være tidligt oppe! :D

Nu er de lige kommet tilbage fra pause, og han lovede at underholde videre. Gid flere håndværkere var som ham! 

<3 Mette

1 kommentar:

  1. Hvor er det et godt billede(:

    Hehe, ej det lyder også rigtig underholdende(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)