onsdag den 20. august 2014

A Little Thing Called Love

Folk siger altid, at ting sker når man mindst venter det. At kærligheden finder dig, når du ikke leder efter den. Well.. I guess they were right. 


Ikke nok med at sommerfuglene begyndte at flyve, rimelig uventet, jeg havde heller ikke regnet med at det var den her fyr jeg ville falde for. Jo jeg har da syntes han var super sød siden jeg lærte ham at kende, men han havde jo en kæreste, og vores venskab voksede rimelig hurtigt. 

Men så lige pludselig, for 2 ugers tid siden blev vores drillerier mere interne, vores berøringer flere, og jeg mærkede de første sommerfugle i maven. Jeg var forvirret, skræmt og en glad, på en og samme tid. Den her fyr var jo på meget kort tid, blevet tæt på en bedste ven for mig, en jeg kunne dele alt med, en der var der for mig, lige meget hvor skidt han havde det. Jeg brugte mange dage og nætter på at diskuterer med mig selv, men da han fredag d. 8. august lagde armen om mig, og kyssede mig var det som om han gav mig svaret. Det her er en chance værd. 

Nu er det snart 2 uger siden vores første kys, og hver dag formår han at gøre noget, der gør at jeg falder lidt mere for ham, og det bedste af det hele? Han tænker ikke engang over det, han gør det bare. 

Hans kys gør mig helt rundt på gulvet, og jeg har fundet min egen lyserøde sky. 

Det der kærlighed, kan nu godt være rart..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)