onsdag den 13. august 2014

Youtube covers

Jeg er stadig i live, og det går bedre. Skolen har snart været i gang i 2 uger, og det er som forventet super hårdt at være i gang igen, men det er også dejligt at have noget at stå op til, selvom jeg desværre har mere fravær end jeg ønsker.

Når jeg endelig har fri, og lektierne er lavet bruger jeg enten tid med menneskerne på kollegiet, eller på nettet. De sidste par dage er jeg gået cover amok på youtube, og vil dele mine 3 favoritter med jer! I må meget gerne dele jeres favorit covers, hvis i lyster.

Joseph Vincent cover 'I Want It That Way' med Backstreet Boys. Han har rigtig mange covers på sin kanal, og er bestemt værd at tjekke ud! 


IM5 er et boyband fra USA, der også har lavet en del covers, de har også enklte af deres egne numre på kanalen, jeg er dog faldet pladask for deres cover af NSYNC - Its Gonna Be Me


Det sidste jeg dele med jer, er et cover min veninde sendte til mig for et par dage siden. Det har kørt mere eller mindre på repeat, jeg er officielt in love. Rayvon Reed er normalt med i bandet Burnt Sienna, men har lavet nogle få covers alene. Min kærlighed er kastet på coveret af Magic's rude, som han har spicet op med et lille mashup fra Bob Marleys Three Little Birds


ENJOY! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)