søndag den 3. august 2014

When life doesn't go as planned

Jeg tjekker kun hurtigt ind for at sige; 

HEJ! Jeg lever stadig.

Som mange af jer nok har lagt mærke til, er det begrænset med aktivitet på bloggen lige pt. og har været det et stykke tid. Det er ikke fordi jeg ikke vil bloggen, det er simpelthen fordi mit overskud, er taget til langbortistand, og jeg ved ikke hvornår det kommer hjem. For at være ærlig, så har jeg det enormt dårligt lige pt. og vil helst sove dagene væk. Jeg håber selvfølgelig at jeg vender tilbage snarest muligt, og til jer der tålmodigt venter på mig, og ikke unfollower vil jeg sige TAK, i er guld værd. 

I morgen skal jeg starte i skole, og jeg er død nervøs. Første gang i 4 år, jeg skal være et sted med så mange mennesker på en gang. Kryds fingre for at jeg overlever! haha. 

Jeg håber I har/har haft en fantastisk sommer, jeg vil slutte af med et billede fra Tyrkiet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)