torsdag den 2. oktober 2014

Bloggens fremtid - En hurtig update

Jeg har holdt en længere pause, her fra bloggen. Ikke fordi jeg ikke har lyst til at blogge, men fordi jeg havde brug for at finde ud af hvad JEG vil med bloggen. De indlæg der er blevet taget bedst imod, er de personlige indlæg, og det er egentlig også dem jeg helst vil skrive. 

Jeg tænker lidt at der stadig vil være lette indlæg ind imellem, og at det hele ikke skal være sort, trist og sygdom. Dog har jeg valgt at jeg vil skrive nogle lidt tungere indlæg her på bloggen, både fordi jeg har brug for at komme ud med mine tanker, til folk jeg ikke kender, men til dels også for at folk kan få et 'insider' syn på det at være psykisk sårbar.

Jeg håber i vil tage godt imod det. Hvis der er noget bestemt I er nysgerrige omkring, er I velkommende til at smide en kommentar. :)

6 kommentarer:

  1. er ikke en fast "gammel" læser så ved ikke om du har nævnt det tidliger men du skriver du er psykisk sårbar har du en/nogle dianoser ? hvis ja ville jeg gerne høre om hvilke og vigtigst hvordan de påvirker dig. hvis tør stå frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar.

      Jeg har nu smidt et længere indlæg op omkring mine diagnoser. Da indlægget blev forholdsvis langt, har jeg valgt at skrive om hvordan det påvirker mig i et nyt indlæg.

      Jeg prøver at stå frem - selvom det er hårdt, men der er så mange fordomme om psykisk sårbare mennesker, og jeg har selv haft en del, før jeg blev en del af systemet, og vil derfor gerne være med til at gøre opmærksom på det. Jeg synes ikke psykisk sygdom skal ties ihjel. Psykisk sygdom er i dag hvad homoseksualitet var for 10-20 år siden, og det er trist.

      Mvh Mette

      Slet
  2. Lyder godt :-) Håber der kommer mere aktivitet på din blog fremover :-D

    Hvis du tager imod "ønsker" er ganske almindelige hverdags indlæg med billeder fra din dag, weekend, osv, også smadder hyggeligt at læse og kigge med på!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil gøre hvad jeg kan Miamus, men når hjernen kører med 210 km i timen, kan det nogle gange være svært at tage sig sammen til noget. Dog håber jeg, at det at jeg åbner mere op, gør at det også er nemmere for mig at komme ud, og få lettet hjertet.

      Dine ønsker er modtaget.

      Knus <3

      Slet
  3. Jeg synes du skal blogge om præcis de ting du har lyst til og når lysten er der.
    Man kan tydelig mærke om en blogger er tilstede i sine indlæg eller om de har skrevet det fordi der måske kunne være en forventning om det. Det er din blog og du skal skrive det du har lyst til..

    Glæder mig til at se mere.. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også derfor jeg har været stille i et stykke tid. De lige gyldige indlæg var begyndt at hænge mig langt ud af halsen, og samtidig har det psykiske bare hobet sig op indeni. Nu må vi se hvordan det går, jeg håber i hvert tilfælde det bliver taget godt imod.

      Din støtte betyder rigtig meget for mig.

      Knus <3

      Slet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)