onsdag den 31. december 2014

Året der gik: 2014 Januar - Juni

I anledning af at der nu er mindre end 12 timer tilbage af 2014, vil jeg ligesom sidste år lave et indlæg om det foregående år.




Januar:  

Indlæg: I januar skrev jeg bl.a mit første indlæg med Random facts om mig. 


Det var derudover også en måned, der var enormt præget af søvnproblemer, smerter og en vinterdepression der overtog min hverdag. Jeg panikkede lidt over at jeg i november ville blive 25 år, for så gammel er jeg jo slet ikke. Derudover startede jeg også op på træning, og i starten gik det godt, men da jeg ingen resultater så på vægten, gik det lidt i sig selv igen - Øv!

Min januar måned var enormt præget af søvnproblemer, smerter og en vinterdepression der overtog min hverdag. Jeg startede året godt ud med træning, men gik lidt i stå da jeg ingen resultater så. Øv! Jeg begyndte at snakke med min eks/flirt igen, de første par gange var det helt perfekt, derefter not so much..


 Februar:

Indlæg:  I februar måned skrev jeg bl.a et indlæg om før nævnte eks, og endnu et random facts indlæg.

Meget af februar måned blev brugt på at græde over min eks/flirt, vi blev konstant uvenner, og jeg vidste godt det bedste ville være at komme videre, men jeg kunne ikke. 

Jeg var også ude at køre i tog, for første gang efter min mors død. Turen gik til Sjælland, for at besøge min bedste veninde. Vi havde nogle super hyggelige dage og tog bl.a en smut tur til København, hvor vi var i biografen og på Jensens Bøfhus.

Marts:

Indlæg: I marts startede jeg på "ugen der gik" indlæg. De kan alle findes ude i menuen til højre. 

Meget af marts måned blev brugt til at forberede mig på at flytte, jeg pakkede ned, købte ind osv. Jeg fortsatte også med min eks/flirt, selvom jeg havde lovet mig selv at jeg var færdig med ham. Derudover fik min veninde mig også overtalt, til at prøve naked paletterne, og jeg var solgt. 
Jeg skulle også være begyndt på et kursus om digital formidling af ord og billeder, men nåede kun at komme en gang, før alt med flytning fik overtaget. 




April:

Indlæg: I april sluttede det endeligt med min eks, jeg skrev et langt indlæg om det, og savnet til min mor.

April måned blev brugt på flytning, rengøring, maling, samle møbler, og alt hvad der ellers hører til at flytte, og faktisk ikke meget andet end det.

Maj:

Indlæg: I maj måned blev der skrevet om at falde på plads både her og her.

Jeg flyttede endelig ind på kollegiet/bostedet, og lærte op til flere dejlige mennesker at kende. Jeg smagte også dolce vita is for første gang, det er fantastisk. Den sidste weekend af maj blev brugt i Slagelse på at fejre min bedste venindes 25 års fødselsdag.

Juni:

Indlæg: I juni blev der ikke rigtig skrevet nogle indlæg, til gengæld blev der d. 1. juli skrevet et langt indlæg, om hvad jeg har lavet i juni.


Juni var en MEGET blandet måned, det var både måneden for min bedste oplevelse nogensinde, men også årsdagen for min mors selvmord.

Min bedste veninde kom til Århus for at hjælpe mig igennem årsdagen for min mors død, dagen efter tog vi til København, luksus hotel og god mad, ja tak! Vi var til One Direction koncert både d. 16. og d. 17. juni. Opvarmningen var McBusted, som er MCFly og busted der er gået sammen. Var fan af begge bands da jeg var teenager, og det var super fedt at se dem live! Jeg skammer mig bestemt ikke over at sige, at det uden tvivl er mit livs bedste oplevelse. Da jeg kom hjem lå jeg med sindssyge smerter i fødder og ben (vabler, for meget dansen og gåen i dårlige sko) og Post Concert depression i en uge.
Anden halvdel af året vil komme en af de næste par dage, da jeg desværre ikke har tid til at skrive mere i dag!

Jeg håber I alle sammen kommer godt ind i det nye år. Pas nu godt på jer selv og hinanden! 

<3 Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)