lørdag den 14. februar 2015

Et halvt år med ham den dejlige.

Nu er jeg godt nok en lille uge for sent ude, da vi havde halvårs dag i søndags d. 8. februar, men jeg har skrantet hele ugen, og er stadig halvslatten. Derfor bruger jeg dagen i sengen, sammen med Minimusen og en masse, enormt kedeligt tv.



Som jeg har skrevet før her på bloggen, er Heikel mit længste forhold. Før jeg mødte Heikel var det længste 3½ måned, så derfor er det enormt stort for mig, at kunne fejre et halvt år med den fyr jeg elsker.  Dagen kunne simpelthen ikke have været bedre. 

Jeg blev vækket med morgenmad på sengen, og efter at vi havde gjort os klar kørte vi en tur i Randers Regnskov, hvor ingen af os havde været siden vi var børn. Det var super hyggeligt, og deres mini aber er alt for søde. 12-15 cm store med en hale på 20 cm, hold nu kæft altså. 

Efter Randers kørte vi et kort smut hjem, friskede make-upen op og så tog vi ud for at spise på Jensens Bøfhus. Jeg tror det er første gang jeg har været ude at spise med en fyr, og det var næsten ligeså perfekt som på film. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden Heikel, og selvom han kan irriterer mig grænseløs, så har jeg aldrig følt mig så tryg og elsket sammen med en fyr før. Alle kender den der teenage forelskelse hvor man er sikker på at man har fundet sin eneste ene, det her er meget mere end det. Mine teenage forelskelser var stormfulde, jeg gav mig 210% og fik under halvdelen igen. Derfor er det også enormt mærkeligt for mig, at være i et forhold hvor jeg føler vi er ligevægtige. Der er gensidig respekt, kærlighed og tillid. Jeg har svært ved at sige at jeg gerne vil være sammen med Heikel for altid, for det er blevet sagt så mange gange tidligere, hvor jeg er blevet knust. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så håber jeg det her varer meget meget længe. 

<3 Mette


2 kommentarer:

  1. Lyder som en helt perfekt dag...
    Det er guld værd når man finder den eneste ene.

    Glædelig Valentinsdag
    Knus <3

    SvarSlet

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)