onsdag den 7. januar 2015

Håb og drømme 2014 - resultat

Sidste år lavede jeg et indlæg om drømme og håb for 2014, og synes det kunne være sjovt at se, hvor mange af tingene egentlig er sket/gået i opfyldelse.

Det er vidst meget 50/50 hvad der er sket og ikke sket. Skolen startede jeg på, men måtte desværre droppe ud igen. 

Jeg er bestemt ikke kommet under 100 kilo, vægten har været meget op og ned det sidste års tid, og lige pt ligger jeg på 125, kun 2 kilo mindre end nytår 2013/2014 ØV! 

Bloggen er hellere ikke vokset så meget som jeg drømte om sidste år, men en stor del af det er min egen skyld, da jeg meget af året ikke har haft tid/overskud til at opdatere. Heldigvis er der begyndt at ske mere, de sidste par måneder.

Derimod fik jeg styr på min angst, både så meget jeg kom til One Direction koncert i parken - 2 gange! Men også så meget, at jeg blev afsluttet på klinik for angst, fordi jeg kan håndtere min angst selv. 

Jeg kom til Alanya med min bedste veninde som jeg drømte om, desværre blev ferien langt fra hvad jeg havde håbet på. Men over all havde vi nogle fantastiske stunder sammen, som jeg ikke ville være foruden. 

Mit sidste og største ønske var at 2014 ville blive MEGET bedre end 2013, og det blev det bestemt! Jeg er mere eller mindre tilfreds med hvordan året endte med at blive, og de dårlige ting skal bestemt ikke have lov til at vinde, jeg er kun 25, jeg skal nok komme videre, både med skole/arbejde, med helbred og med vægttab! 

<3 Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar. Jeg vil svare hurtigst muligt :)